Una cullizzioni di moduli ottichi SFP cumuni

Parrannu diModuli ottici SFP, simu tutti familiarizati cun ella.SFP significa SMALL FORM PLUGGABLE (Small Pluggable).Hè unu di i pacchetti più cumunimenti utilizati per i moduli ottici Gigabit Ethernet è un standard industriale per Gigabit Ethernet.Allora, chì sò i moduli ottichi SFP cumuni?Avà seguitateJHA TECHper capisce.

U modulu otticu SFP hè un dispositivu compactu di input / output (I / O), utilizatu principalmente in switch Gigabit Ethernet, routers è altri equipaghji di rete, cunforme cù diversi standard di cumunicazione cum'è Fibre Channel (Fibre Channel), Gigabit Ethernet, SONET (Synchronous Optical). Network), etc. Puderà facilmente realizà a cunnessione di fibra ottica 1G o a cunnessione di cable di cobre trà i dispositi di rete nantu à a basa di a struttura di a rete esistente.

JHA52120D-35-53 - 副本

Una cullizzioni di moduli ottichi SFP cumuni
Sicondu i sfarenti tippi di trasmettitore è ricevitore, i moduli ottici SFP ponu esse divisi in parechji tipi, è a so lunghezza d'onda di travagliu, distanza di trasmissione, applicazioni adattate, etc.Questa sezione introduverà diversi moduli ottici SFP.

Modulu otticu 1000BASE-T SFP:Stu modulu otticu SFP adopta l'interfaccia RJ45, è hè generalmente utilizatu in l'applicazioni di cablaggio di rete di cobre cù cavi di rete di Categoria 5.A distanza massima di trasmissione hè 100 m.

Modulu otticu 1000Base-SX SFP:U modulu otticu 1000Base-SX SFP adopta una interfaccia LC duplex, cunforma à u standard IEEE 802.3z 1000BASE-SX, di solitu utilizatu in applicazioni multi-mode, è a distanza di trasmissione quandu si usa una fibra multi-mode 50um tradiziunale hè 550m, è a distanza di trasmissione quandu si usa. A fibra multimode 62.5um hè 220m, è a distanza di trasmissione quandu si usa una fibra multimode 50um ottimizzata per laser pò ghjunghje à 1km.

Modulu otticu 1000BASE-LX/LH SFP:U modulu otticu 1000BASE-LX/LH SFP hè conforme à u standard IEEE 802.3z 1000BASE-LX.Pò esse usatu in applicazioni monomode o applicazioni multi-mode.Hè cumpatibile cù fibra monomode A distanza di trasmissione pò ghjunghje à 10km, è a distanza quandu s'utilice cù fibra multimode hè 550m.Hè da nutà chì quandu u modulu otticu 1000BASE-LX/LH SFP hè utilizatu inseme cù a fibra multi-mode tradiziunale, u trasmettitore deve aduprà un jumper di cunversione di modu.

Modulu otticu 1000BASE-EX SFP:U modulu otticu 1000BASE-EX SFP hè generalmente utilizatu in applicazioni di trasmissione monomodu à longa distanza, è a distanza di trasmissione pò ghjunghje à 40 km quandu s'utilice cù fibra monomode standard.

Modulu otticu SFP 1000BASE-ZX:U modulu otticu 1000BASE-ZX SFP hè ancu utilizatu in l'applicazioni di trasmissione in modu unicu di longa distanza, è a distanza di trasmissione pò ghjunghje à 70 km.Se vulete usà moduli ottici 1000BASE-ZX SFP in applicazioni induve a distanza di trasmissione hè assai menu di 70 km, duvete inserisce un attenuatore otticu in u ligame per prevene una putenza ottica eccessiva da dannà l'estremità ricevente di u modulu otticu.

Modulu otticu 1000BASE BIDI SFP:U modulu otticu 1000BASE BIDI SFP usa un portu otticu LC simplex, chì hè generalmente utilizatu in applicazioni di trasmissione monomode.Stu tipu di modulu otticu deve esse usatu in coppie.Per esempiu, un modulu otticu BIDI SFP 1490nm/1310nm deve esse usatu in un paru cù un modulu otticu BIDI SFP 1310nm/1490nm.

Modulu otticu DWDM SFP:U modulu otticu DWDM SFP hè un cumpunente indispensabile in a rete DWDM.Utiliza a lunghezza d'onda DWDM è hà 40 canali di lunghezza d'onda cumuni da sceglie.Hè un modulu di trasmissione di dati otticu seriale di altu rendiment.

Modulu otticu CWDM SFP:U modulu otticu CWDM SFP hè un modulu otticu chì usa a tecnulugia CWDM.A so lunghezza d'onda di travagliu hè a lunghezza d'onda CWDM è ci sò 18 canali di lunghezza d'onda per sceglie.Cum'è u modulu otticu SFP convenzionale, u modulu otticu CWDM SFP hè ancu un dispositivu di input / output (I / O) hot-pluggable utilizatu in l'interfaccia SFP di un switch o router.

U prezzu è l'usu di diversi moduli ottici SFP sò diffirenti, è i stessi moduli ottichi SFP pruduciuti da diversi fabricatori avaranu enormi differenzi in u rendiment è u prezzu.I cunsumatori anu da cunsiderà u prezzu, l'usu, a cumpatibilità è a cumpatibilità quandu compranu moduli ottici SFP.Considerazione cumpleta di parechji aspetti cum'è a marca.


Tempu di Postu: Feb-01-2021