Introduzione di l'applicazione di transceiver otticu SDH

Transceiver otticu hè l'equipaggiu terminal per a trasmissione di signali otticu.I transceivers ottici devenu esse classificati in transceivers ottici telefonici, transceivers ottichi video, transceivers ottici audio, transceivers ottici di dati, transceivers ottichi Ethernet è transceivers ottichi in 3 categorie: PDH, SPDH, SDH.

SDH (Synchronous Digital Hierarchy, Synchronous Digital Hierarchy), secondu a definizione cunsigliata di ITU-T, hè a trasmissione di segnali digitale à diverse velocità per furnisce un livellu currispundente di struttura di l'infurmazioni, cumprese i metudi di multiplexing, i metudi di mappatura è i metudi di sincronizazione cunnessi. .sistema tecnicu.

Transceiver otticu SDHhà una grande capacità, in generale da 16E1 à 4032E1.Avà largamente utilizatu in e rete ottiche, u terminal otticu SDH hè un tipu d'equipaggiu terminal utilizatu in e rete otticu.

JHA-CP48G4-1

 

L'applicazione principale di u transceiver otticu SDH
L'equipaggiu di trasmissione SDH hè statu assai sviluppatu in u campu di a rete larga è in u campu di a rete privata.L'operatori di telecomunicazioni cum'è China Telecom, China Unicom è Radio è Televisione anu digià custruitu rete di trasmissione ottica basata in SDH à grande scala.

L'operatori utilizanu loops SDH di grande capacità per trasportà servizii IP, servizii ATM è equipaghji d'accessu integratu di fibra ottica o affittu direttamente circuiti à imprese è istituzioni.

Alcune rete private à grande scala utilizanu ancu a tecnulugia SDH per stabilisce i loop ottici SDH in u sistema per portà diversi servizii.Per esempiu, u sistema di putenza usa loops SDH per purtà dati internu, cuntrollu remoto, video, voce è altri servizii.


Tempu di post: 28-ghjugnu-2021