Applicazione di Poe in l'industria di sicurità

Grazie à i vantaghji unichi di a tecnulugia Poe, parechji dispusitivi chì sustenenu l'alimentazione Poe sò apparsu in u campu di u monitoraghju di a sicurità, cumpresi webcam Poe, emisferu di rete Poe, macchina di bola di rete Poe, videoregistratore di discu duru di rete Poe, etc.

Sti dispusitivi hannu la funzione di putenza Poe riciviri dispusitivu fini.L'alimentazione DC furnita da u dispusitivu finale di l'alimentazione (PSE) alimentata da Ethernet hè trasmessa à l'estremità di ricezione di energia (PD) attraversu un paru ritortu.Di sicuru, deve esse nutatu chì u standard POE supporta un massimu di 15.4W, chì hè abbastanza per webcams cumuni.In ogni casu, per a camera PTZ chì pò detectà u muvimentu, a guida è l'amplificazione di l'uggetti in muvimentu, hà bisognu di 20-30w di putenza per travaglià nurmale, è a camera PTZ hà bisognu di u supportu di u novu standard Poe + cù una putenza di 30W.Di sicuru, assai di l'ultimi switch Poe supportanu avà u standard POE +.

L'alimentazione di Poe hè diventata u mainstream di l'alimentazione in l'industria di a sicurità.

In u campu di a sicurità, a surviglianza hè una di e parte più impurtanti, è i cablaggi è l'alimentazione sò ancu diventati una parte essenziale.U cablaggio di monitoraghju tradiziunale è l'alimentazione elettrica hè sempre statu un prublema in l'industria.In u periodu di monitoraghju di video IP, u supportu di l'infrastruttura di rete hè u focu, è l'alimentazione hè ancu a parte più critica.

In u passatu, e camere eranu alimentate in u locu, ma dapoi u lanciu di Poe, a forma cumuna hè a camera IP alimentata da Ethernet.Poe, power over Ethernet, hè l'abbreviazione di l'alimentazione Ethernet attiva, chì si riferisce à u cat 5 Ethernet esistente. A tecnulugia di furnisce l'alimentazione DC per certi terminali basati IP (cum'è u telefuninu IP intercom, WiFi WLAN access point AP, webcam). , etc.) mentre trasmettenu segnali di dati senza alcunu cambiamentu à l'infrastruttura di cablatura.

Poe hè di risolve u prublema di alimentazione è cablaggio.At prisente, s'ellu hè un novu prughjettu surviglianza implementatu inseme cù l'infrastruttura, l'alimentazione Poe hè sempre pocu pocu, è l'alimentazione Poe hè ancu pocu pocu in i grandi prughjetti.À u cuntrariu, Poe hè largamente utilizatu in certi mercati civili è imballati è picculi prughjetti.

JHA TECHpò furnisce i clienti cù prudutti di qualità più altu, è boni servizii in a fabricazione OEM è ODM, gestionendu tuttu u prucessu da u disignu, l'ingegneria, a produzzione à a prova.Tutti i nostri prudutti anu passatu certificazioni CE, FCC, RoHS, ISO9001 è cusì.

纯千兆24+2


Tempu di Postu: 28-Mar-2022