I switch PoE risparmianu energia?

Comu tutti sapemu, unu di i vantaghji maiò di l'alimentazione PoE hè u risparmiu d'energia, ma induve si manifesta u risparmiu d'energia?

USwitch PoEaghjustà automaticamente u putere secondu u dispusitivu di alimentazione.Per esempiu, quandu a temperatura di una cupola infrared hè bassa, a putenza di riscaldamentu righjunghji 30Wmax, è a putenza hè 24W max in cundizioni normali.L'interruttore PoE aghjustà automaticamente l'alimentazione elettrica secondu u statu di u funziunamentu di a cupola.

Userie JHAI switch PoE standard ponu stabilisce u ciculu di alimentazione PoE, è ponu automaticamente cessà l'alimentazione di i terminali nantu à i porti designati durante e vacanze è a notte, chì ùn solu risparmia energia, ma pò ancu stabilisce un usu flessibile in certi scenari.

I switch PoE standard di a serie JHA monitoranu u statutu di tutti i porti in tempu reale.Se u statu di u portu hè falatu, u sistema ferma automaticamente l'alimentazione di u portu è entre in u modu di risparmiu d'energia, chì ùn solu risparmia energia, ma assicura ancu u funziunamentu stabile di l'equipaggiu normale.

JHA-P41114BMH


Tempu di Postu: Nov-03-2021