Sapete veramente i benefici di i switch PoE?

L'equipaggiu elettricu deve esse alimentatu per travaglià, è parechji dispositi basati nantu à e rete IP anu ancu bisognu di u putere per esse usatu, cum'è routers, camere, etc. Di sicuru, dapoi a tecnulugia di alimentazione PoE, l'equipaggiu di rete IP hà un altru mètudu di alimentazione. .Allora, sapete i benefici di i switch PoE?

L'alimentazione PoE hè alimentata da un cable di rete, vale à dì, u cable di rete chì trasmette dati pò ancu trasmette u putere, chì ùn solu simplificà u prucessu di custruzzione, riduce i costi di stallazione è hè più sicura.Trà elli, u switch PoE hè carattarizatu da u so altu rendiment, usu simplice è cunvene, gestione simplice, rete cunvene è costu di custruzzione bassu.Hè assai amatu da ingegneri di sicurità, chì hè ancu un fattore in a pupularità crescente diTecnulugia JHASwitch PoE.

POE系列

1. Più sicuru

Tutti sapemu chì a tensione di 220V hè assai periculosa.U cable di alimentazione hè spessu dannatu.Questu hè assai periculosu, soprattuttu in i timpeste.Una volta chì l'equipaggiu di ricezione di energia hè dannatu, u fenomenu di fuga hè inevitabbile.L'usu diSwitch PoEhè assai più sicura.Prima di tuttu, ùn hè micca bisognu à esse tiratu per l'alimentazione, è furnisce una tensione sicura di 48V.A cosa più impurtante hè chì i switches PoE sò attualmente dotati di disinni prufessiunali di prutezzione di fulmini cum'è i nostri prudutti di Feichang Technology, ancu s'ellu ci hè frequente fulmini Districts pò ancu esse sicuru.

 

2. Più còmuda

Prima di a prevalenza di a tecnulugia PoE, a maiò parte di i 220 sockets di putenza sò stati utilizati per l'alimentazione.Stu metudu di custruzzione hè relativamente rigidu, perchè micca ogni locu pò esse alimentatu o installatu, cusì a megliu pusizioni di a camera hè spessu impedita da parechji fatturi E hà avutu a cambià u locu, chì hà causatu un gran numaru di punti cechi in u monitoraghju.Dopu chì a tecnulugia PoE matura, queste ponu esse risolte.Dopu tuttu, u cable di rete pò ancu esse alimentatu da PoE.

3.More flexible

U metudu di cablaggio tradiziunale affettarà a rete di u sistema di surviglianza, risultatu in l'incapacità di installà u monitoraghju in certi lochi chì ùn sò micca adattati per u filatu.Tuttavia, s'è u switch PoE hè utilizatu per l'alimentazione, ùn hè micca limitatu da u tempu, u locu è l'ambiente, è u metudu di rete sarà ancu assai flessibilità, a camera pò esse stallata arbitrariamente.

4.More risparmiu d'energia

U metudu tradiziunale di alimentazione 220V richiede una larga gamma di cablaggi.In u prucessu di trasmissione, a perdita hè abbastanza grande.A più longa hè a distanza, più grande a perdita.L'ultima tecnulugia PoE usa tecnulugia low-carbon è amichevule per l'ambiente cù assai poca perdita.Da a perspettiva di questu, u risparmiu d'energia è a prutezzione di l'ambiente pò esse rializatu.

5.Più bella

Perchè a tecnulugia PoE face a rete è l'electricità duie in una, per quessa, ùn ci hè micca bisognu di cablare è stallà sockets in ogni locu, chì face u locu di surviglianza più cuncisu è generoso.


Tempu di Postu: 15-Jan-2021