Quattru precauzioni per l'usu di transceivers in fibra ottica

In a custruzzione di a rete è l'applicazione, postu chì a distanza massima di trasmissione di u cable di rete hè generalmente di 100 metri, hè necessariu d'utilizà l'equipaggiu di relay, cum'è transceivers di fibra ottica, quandu implementate una rete di trasmissione di longa distanza.Transceivers in fibra otticasò generalmente usati in ambienti di rete pratichi induve i cavi Ethernet ùn ponu micca copre è e fibre ottiche devenu esse usate per allargà a distanza di trasmissione.Allora, chì deve esse attentu à quandu si usanu transceivers in fibra ottica?

1. A cunnessione di l'interfaccia di fibra ottica deve esse attentu à l'accoppiamentu unicu è multimodale: i transceivers unimode ponu travaglià sottu a fibra monomodale è a fibra multimodale, ma i transceivers in fibra multimode ùn ponu micca travaglià in un modu unicu. fibra.U tecnicu hà dettu chì l'equipaggiu unicu-mode pò esse usatu cù fibra multi-mode quandu a distanza di trasmissione di fibra ottica hè corta, ma u tecnicu ricumandemu sempre di rimpiazzà cù u transceiver di fibra currispundente quant'è pussibule, perchè l'equipaggiu pò travaglià più. stabile è affidabile.Fenominu di perdita di pacchetti.

2. Distinguisce i dispositi di una sola fibra è di doppia fibra: u portu di trasmettitore (TX) di u transceiver à una estremità di u dispusitivu di doppia fibra hè cunnessu à u portu di u receptore (RX) di u transceiver à l'altru.Comparatu cù i dispositi di doppia fibra, i dispositi di una sola fibra ponu evità u prublema di inserimentu sbagliatu di u portu di trasmettitore (TX) è di u portu di u receptore (RX) durante l'usu.Perchè hè un transceiver di una sola fibra, solu un portu otticu hè TX è RX à u stessu tempu, è a fibra ottica di l'interfaccia SC pò esse inserita, chì hè più faciule d'utilizà.Inoltre, l'equipaggiu di una sola fibra pò salvà l'usu di fibra è riduce in modu efficace u costu generale di a suluzione di monitoraghju.

3. Prestate attenzione à l'affidabilità è a temperatura di l'ambienti di l'equipaggiu di transceiver di fibre ottiche: u transceiver di fibra otticu stessu generarà calore altu quandu s'utilice, è u transceiver di fibre ottiche ùn funziona micca bè quandu a temperatura hè troppu alta.Per quessa, un intervallu di temperatura di u funziunamentu più largu pò senza dubbitu riduce a pussibilità di fallimenti inespettati per l'equipaggiu chì deve funziunà per un bellu pezzu, è l'affidabilità di u produttu hè più altu.A maiò parte di e fotocamere front-end di u sistema di monitoraghju di u funziunamentu di a prutezzione di i fulmini sò stallati in l'ambiente esterno à l'aria aperta, è u risicu di danni diretti di fulmini à l'equipaggiu o i cavi hè relativamente altu.Inoltre, hè ancu assai sensibile à l'interferenza elettromagnetica, cum'è l'overvoltage di fulmini, l'overvoltage di u sistema di putenza, a scarica elettrostatica, etc., chì ponu facilmente causà danni à l'equipaggiu, è in i casi severi ponu paralizà tuttu u sistema di surviglianza.

4. Sia per supportà full-duplex è half-duplex: Certi transceivers di fibra ottica nantu à u mercatu ponu solu aduprà un ambiente full-duplex è ùn pò micca sustene half-duplex, cum'è a cunnessione à altre marche di switches o hubs, è usa half- Modu duplex, certamente pruvucarà gravi cunflitti è perdita di pacchetti.


Tempu di Postu: Aug-18-2022