Cumu distingue POE non standard da POE standard?

1. Non-standard PoE è standard PoE

Per u standard PoE chì hè conforme à i standard IEEE 802.3af/at/bt è hà un protocolu di handshake.PoE non standard ùn hà micca un protokollu di handshake, è furnisce 12V, 24V o alimentazione fissa 48V DC.

L'interruttore standard di l'alimentazione PoE hà un chip di cuntrollu PoE à l'internu, chì hà una funzione di rilevazione prima di l'alimentazione.Quandu u dispusitivu hè cunnessu, l'alimentazione PoE mandarà un signalu à a reta per detectà se u terminal in a reta hè un dispositivu PD chì sustene l'alimentazione PoE.U pruduttu PoE non-standard hè un dispositivu di alimentazione di cable di rete di fornitura forzata, chì furnisce l'energia appena hè alimentatu.Ùn ci hè micca un passu di deteczione, è furnisce u putere, a priscinniri di s'ellu u terminal hè un dispositivu alimentatu da PoE, è hè assai faciule di brusgià u dispusitivu di accessu.

JHA-P42208BH

2. I metudi di identificazione cumuni di i switch PoE non standard

 

Allora cumu si distingue i switch PoE non standard?I seguenti metudi ponu esse pruvatu.

a.Verificate a tensione

Prima, apprussimatamente ghjudicà da a tensione di supply.U protocolu IEEE 802.3 af/at/bt stipula chì a gamma di tensione di output standard di u portu PoE hè trà 44-57V.Tutte e tensioni di alimentazione standard chì ùn sò micca 48V sò prudutti micca standard, cum'è i prudutti cumuni di alimentazione 12V è 24V.Tuttavia, l'alimentazione di 48V ùn hè micca necessariamente un pruduttu PoE standard, cusì hè necessariu un strumentu di misurazione di tensione cum'è un multimetru per identificà.

b.Misura cù un multimetru

Accumincia u dispusitivu, aghjustate u multimetru à a pusizione di misurazione di tensione, è toccu i pins di l'alimentazione di u dispusitivu PSE cù i dui penne di u multimetru (di solitu 1/2, 3/6 o 4/5, 7/8 di u RJ45). portu ), se un dispositivu cun output stabile di 48V o altri valori di tensione (12V, 24V, etc.) hè misuratu, hè un pruduttu micca standard.Perchè in questu prucessu, PSE ùn detecta micca l'equipaggiu alimentatu (quì hè un multimetru), è usa direttamente 48V o altri valori di tensione per l'alimentazione.

À u cuntrariu, se a tensione ùn pò esse misurata è l'agulla di u multimetru salta trà 2 è 18V, hè PoE standard.Perchè in questa tappa, u PSE prova u terminal PD (qui hè un multimetru), è u multimetru ùn hè micca un PD legale, u PSE ùn furnisce micca energia, è ùn serà micca generatu una tensione stabile.

c.Cù l'aiutu di strumenti cum'è detectors PoE

Per facilità l'installazione di u prughjettu è u persunale di gestione per identificà rapidamente è detectà e linee di rete PoE, determinà se u signale di a rete hà alimentazione PoE, se PoE funziona normalmente, è se u dispusitivu hè un PoE standard o un pruduttu PoE non standard, Utop. hà sviluppatu un detector PoE.

Stu pruduttu supporta a rilevazione mid-span (4/5 7/8) è a detection end-span (1/2 3/6), supporta IEEE802.3 af/at PoE standard è PoE non standard;Interfaccia PoE di sonda o cable.Basta cunnette u detector PoE à a reta attiva, è u LED situatu nantu à u detector PoE s'illuminarà o lamperà.Lampeggiante significa PoE standard, luce fissa significa PoE non standard.Un picculu strumentu di rilevazione pò furnisce comodità per a custruzzione di l'ingegneria.


Tempu di posta: 07-07-2023