Cumu distingue i switch POE standard da i switch POE non standard?

Power over Ethernet (POE)A tecnulugia hà rivoluzionatu a manera di alimentà i nostri dispositi, furnisce comodità, efficienza è risparmiu di costu.Integrà a putenza è a trasmissione di dati in un cable Ethernet, POE elimina a necessità di un cordone di alimentazione separatu, facendu ideale per una varietà di applicazioni cum'è camere IP, punti d'accessu wireless è telefoni VoIP.Tuttavia, prima di investisce in ogni soluzione di rete, hè cruciale per capiscenu e sferenze trà i switch POE standard è micca standard.

 

I switch POE standard seguenu i standard 802.3af o 802.3at di l'Istitutu di Ingegneri Elettrici è Elettronici (IEEE).Questi standard ricunnisciuti da l'industria specificanu a potenza massima chì un switch pò furnisce à i dispositi conformi à POE.L'alimentazione più cumuna in i switch POE standard hè 48V.

 

Per d 'altra banda, i switch POE non standard ùn ponu micca cunforme cù questi standard IEEE.Spessu utilizanu tecnichi proprietarii chì devianu da e norme stabilite.Mentre chì questi switches ponu esse una opzione viable per via di u so costu potenzalmentu più bassu, ùn mancanu l'interoperabilità è l'affidabilità di i switch POE standard.Hè impurtante per capiscenu e diffirenzii trà i dui è i risichi potenziali assuciati cù non-standardInterruttori POE.

 

Una diferenza significativa trà i switch POE standard è micca standard hè a tensione chì furniscenu à i dispositi cunnessi.StandardInterruttori POEoperare à 48 V.Queste opzioni sò largamente accettate è supportate da a maiò parte di i dispositi POE in u mercatu.Forniscenu una putenza affidabile è stabile, assicurendu un funziunamentu senza saldatura è un rendiment ottimali.

 

In cuntrastu, i switch POE non standard usanu opzioni di tensione diverse da 48V.Mentre alcuni di questi switch offrenu capacità di consegna di energia più altu, ùn mancanu di cumpatibilità cù i dispositi POE mainstream.Questa incompatibilità pò causà una varietà di prublemi, cumprese a mancanza di putenza, u rendimentu di u dispositivu ridottu, è ancu i danni potenziali à i dispositi cunnessi.

 

Per diferenze trà i switch POE standard è micca standard, cuminciate per verificà e specificazioni di l'alimentazione furnite da u fabricatore di switch.I switches compatibili indicheranu chjaramente s'ellu sò conformi cù u standard IEEE 802.3af o 802.3at, è ancu l'opzioni di tensione chì supportanu.Questi switches specificanu una putenza massima per ogni portu, assicurendu chì pudete alimentà in modu sicuru i dispositi POE.

 

Per d 'altra banda, i switch POE non standard ùn ponu micca aderiscenu à questi standard ben definiti.Puderanu offre una putenza più alta o aduprà opzioni di tensione non standard, cum'è 12V o 56V.Attenti quandu cunsiderà stu tipu di switch, perchè ùn ponu micca furnisce i livelli di putenza chì u vostru dispositivu necessita o pò causà chì u dispusitivu falla prematuremente.

 

Un altru modu per diferenze trà i switch POE standard è micca standard hè di cunfidassi nantu à i pruduttori di l'equipaggiu di rete reputati.I pruduttori stabiliti producenu interruttori POE affidabili è standardizzati chì rispettanu e specificazioni di l'industria.Sò sottumessi à test rigorosi per risponde à i standard di qualità è furnisce prestazioni superiori.

 

Quandu avete bisognu di switch POE, pudete cuntattateci in ogni mumentu.A nostra cumpagnia,JHA Tech, hè stata focu annantu à a R & D, a pruduzzione è a vendita di diversi switches da 2007. Ùn hè micca solu un vantaghju assai grande in u prezzu, ma hè ancu assai garantitu in qualità perchè avemu ottenutu certificati prufessiunali è autoritarii;

https://www.jha-tech.com/power-over-ethernet/


Tempu di Postu: Nov-27-2023