Cumu risolve l'instabilità di i switch POE

Interruttori POEfurnisce à tutti una grande comodità è rapidità, ma per via di e funzioni cumplete di i switch POE, ùn hè ancu micca abbastanza.L'affidabilità di i switch POE hè ancu u fattore più evidente in questa carenza.Per fà megliu i Switches POE ponu esse più affidabili, è tutti pensanu ancu à questu, allora chì sò i fatturi chì affettanu a stabilità di i switch POE?

1. A distanza ùn hè micca disposta

A distanza di trasmissione di l'energia di u switch PoE pò ghjunghje sin'à 100 metri, ma in l'applicazione pratica, per assicurà un effettu video megliu, hè generalmente megliu di sceglie una distanza micca più di 80 metri.Se a distanza aduprata hè di 90 metri, 100 metri o più, l'effettu di trasmissione ùn serà micca cusì bonu, è ancu a perdita di pacchettu, chì porta à u switch PoE inestabile chì tutti pensanu.

2. PoE switch qualità prublema

Certi amici anu scontru a situazione chì u switch PoE hè inestabile in u funziunamentu propiu, chì pò esse u prublema di qualità di u switch PoE acquistatu.Avà ci sò parechji tippi di switch PoE, è certi pirsuni sceglienu switch PoE inferjuri per u prezzu, chì certamenti portanu à prublemi di trasmissione video, è l'instabilità hè inevitabbile.Quandu sceglite un switch PoE, pruvate à sceglie una marca cù una certa reputazione è prufessiunale.

3. A qualità di u cable reta ùn hè micca abbastanza bè

Tuttu u mondu sapi chì un switch PoE hà bisognu di un cable di rete Category 5 o un cable super network Category 5 per a trasmissione.Certi pirsuni cumprà un cable di rete cù una qualità povira, chì porta direttamente à l'inestabilità di u sistema di surviglianza.

4. Ùn sceglite u switch PoE ghjustu

I switch PoE varienu da 4 porti à 24 porti, cumprese 100M, 1000M, è alcuni cù 100M cù porti gigabit concatenati.Cumu sceglie un switch, o quantu larghezza di banda per sceglie?Esige una certa quantità di cunniscenze prufessiunale.Se ùn sceglite micca u switch PoE ghjustu, l'instabilità hè normale.

 

Allora cumu si deve migliurà l'affidabilità di l'applicazioni di switch PoE?In fatti, ùn hè micca difficiule: cable di rete di bona qualità 、 Switch PoE cù prestazioni eccellenti 、 Distanza di alimentazione adatta 、 Specificazioni di mudellu di alimentazione adatta.

JHA, un fabricatore di switch,ùn pò micca solu furnisce i prudutti cù una forte affidabilità, ma ancu cunfigurà è persunalizà i switch POE più adattati per i clienti secondu i so bisogni di l'applicazione, assicurà a stabilità è a rendibilità di l'usu di i clienti, è assicurà l'operazioni di u prugettu di i clienti.

JHA-P40208BMH


Tempu di Post: 16-May-2022