Cumu utilizà i moduli ottici industriali à longa distanza currettamente?

Oghje, cù l'avventu di a tecnulugia 5G, parechje applicazioni di a tecnulugia di rete in a nostra vita di ogni ghjornu anu ancu subitu cambiamenti tremendi.Allora, l'applicazioni di i moduli ottici chì sò spessu usati in l'industria anu cambiatu da l'applicazioni à corta distanza à l'applicazioni à corta distanza cù u sviluppu di e rete.A longa distanza hè maturata gradualmente.

1. U cuncettu dimoduli ottici à longa distanza:

A distanza di trasmissione hè unu di i fatturi impurtanti di i moduli ottici.I moduli ottici sò divisi in moduli ottichi di corta distanza, moduli ottichi di media distanza è moduli ottichi di longa distanza.Un modulu otticu di longa distanza hè un modulu otticu cù una distanza di trasmissione di più di 30 km.In l'usu propiu di un modulu otticu à longa distanza, a distanza massima di trasmissione di u modulu ùn pò esse ghjunta in parechji casi.Questu hè chì u signale otticu appariscerà in u prucessu di trasmissione di a fibra ottica.Per risolve stu prublema, u modulu otticu di longa distanza adopta una sola lunghezza d'onda dominante è usa un laser DFB cum'è fonte di luce, evitendu cusì u prublema di dispersione.

2. Tipi di moduli ottici à longa distanza:

Ci sò alcuni moduli ottici à longa distanza trà i moduli ottici SFP, i moduli ottichi SFP +, i moduli ottichi XFP, i moduli ottichi 40G, i moduli ottichi 40G è i moduli ottichi 100G.Frà elli, u modulu otticu SFP + di longa distanza usa cumpunenti laser EML è cumpunenti di fotodetettore.Diversi migliure anu riduciutu u cunsumu d'energia di u modulu otticu è migliurà a precisione;U modulu otticu 40G di longa distanza usa un driver è una unità di modulazione in u ligame di trasmissione, è u ligame di ricezione usa un amplificatore otticu è una unità di cunversione fotoelettrica, chì ponu ottene una distanza di trasmissione massima di 80 km, chì hè assai più grande di l'otticu. distanza di trasmissione di u modulu otticu pluggable standard 40G esistente.

JHA52120D-35-53 - 副本

 

3.l'applicazione di moduli ottici à longa distanza:

a.Porti di switch industriali
b.Portu di u servitore
c.U portu di a carta di rete
d.U campu di surviglianza di sicurità
campu e.Telecom, cumpresi centru di cuntrollu di dati, sala urdinatore, etc.
f.Ethernet (Ethernet), Fibre Channel (FC), Synchronous Digital Hierarchy (SDH), Synchronous Optical Network (SONET) è altri campi.

4. Precauzioni per l'usu di moduli ottici à longa distanza:

I moduli ottici à longa distanza anu esigenze strette nantu à a gamma di putenza ottica di ricezione.Se a putenza ottica supera a gamma di sensibilità di ricezione, u modulu otticu ùn funziona micca.L'usu è e precauzioni sò i seguenti:
a.Ùn cunnette micca u jumper immediatamente dopu avè installatu u modulu otticu di longa distanza sopra à u dispusitivu, prima utilizate u diagnosticu di transceiver di visualizazione di linea di cummanda.

L'interfaccia leghje a putenza luminosa ricevuta di u modulu otticu per verificà se a putenza luminosa hè in a gamma normale.A putenza luminosa ricevuta ùn hè micca un valore anormale cum'è + 1dB.Quandu a fibra ottica ùn hè micca cunnessa, u software generalmente mostra chì a putenza luminosa ricevuta pò esse -40dB o un valore relativamente bassu.

b Sè pussibule, pudete aduprà un metru di putenza otticu per pruvà chì a putenza ricevuta è emessa hè in u intervallu di ricezione normale prima di cunnette a fibra ottica à u modulu otticu di longa distanza sopra citatu.

c.In nessuna circustanza, a fibra ottica ùn deve esse direttamente loopata per pruvà i moduli ottici à longa distanza sopra citati.Se necessariu, un attenuatore otticu deve esse cunnessu per fà a putenza ottica ricevuta in a gamma di ricezione prima chì a prova di loopback pò esse realizata.

f.Quandu si usa un modulu otticu di longa distanza, u putere ricivutu deve avè un certu margine.A putenza vera ricivuta hè riservata per più di 3dB cumparatu cù a sensibilità di ricezione.Se ùn risponde micca à i requisiti, deve esse aghjuntu un attenuatore.

g.I moduli ottici à longa distanza ponu esse aduprati in applicazioni di trasmissione di 10 km senza attenuazione.In generale, i moduli sopra à 40km anu attenuazione è ùn ponu esse direttamente cunnessi, altrimenti hè faciule per brusgià ROSA.

 


Tempu di post: 17-mar-2021