I switch industriali sò cusì caru, perchè tante persone l'utilizanu?

Interruttori industrialiFunzione di qualità di trasportatore per resiste à ambienti operativi duri.A serie di prudutti ricchi è a cunfigurazione portu flessibile ponu risponde à i bisogni di diversi campi industriali.Allora u prezzu hè relativamente più caru di i switches cummirciali, allora perchè parechji clienti sempre sceglienu switch industriali?

https://www.jha-tech.com/8-101001000tx-and-2-1000x-sfp-slot-unmanaged-industrial-ethernet-switch-jha-igs28-products/

Chì sò i vantaghji di i switch industriali cumparatu cù i switches cummirciali ordinali?

Prima di tuttu, in quantu à u rendiment, ùn ci hè micca assai diffarenza trà i switch industriali è i switches ordinali.Da a perspettiva di a ghjerarchia di a rete, ci sò i switches di a capa 2 è di sicuru i switches di a capa 3.In ogni casu, i switch industriali sò particulari nantu à u disignu di altri prudutti è a selezzione di cumpunenti.Hè orientatu à i bisogni di i siti industriali.Puderà ancu travaglià nurmalmente in ambienti duri cum'è machini, clima è elettromagnetica.Dunque, i switch industriali sò spessu usati in scenarii di produzzione industriale cù cundizioni duri è esigenze più elevate per a stabilità di u produttu è u rendiment di sicurezza.

1. Clima è ambiente :

L'interruttori industriali ponu adattà megliu à e cundizioni climatichi cattivi, cumpresa a temperatura, l'umidità, etc., è ponu esse aduprati nurmale in a temperatura ambiente di -40 ~ + 85 ° C, è a prutezzione di u lampu di u portu di u produttu hè 3600V è sopra.

2. Tensione di travagliu:

L'interruttori industriali anu una larga gamma di tensione operativa, chì copre a gamma di DC 12V-48V, mentre chì i switches ordinali anu esigenze di tensione più altu, è a maiò parte di elli sò alimentati da tensione fissa.

3. Cumpunenti:

Interruttori industrialiavè esigenze più altu per a selezzione di cumpunenti.Per adattà megliu à i bisogni di i siti di produzzione industriale, i cumpunenti anu bisognu di avè antistaticu, prutezzione di fulmini, resistenza à a temperatura ultra-alta è bassa è altre esigenze.U so materiale di cunchiglia hè una cunchiglia di lega d'aluminiu.

4. Ambiente elettromagneticu:

I switch industriali anu una forte capacità di interferenza anti-elettromagnetica, è u livellu di prutezzione di l'interferenza elettromagnetica righjunghji u livellu 4.

5. Ambiente miccanicu:

L'interruttori industriali ponu adattà megliu à l'ambienti meccanichi duri, cumprese a resistenza à a vibrazione, a resistenza à l'impattu, a resistenza à a corrosione, a prova di polvera, impermeabile, etc.

6. Disegnu di alimentazione elettrica:

L'interruttori ordinarii anu basamente una sola alimentazione, mentre chì l'interruttori industriali anu doppiu alimentazione per una copia di salvezza mutuale, è hè ancu aghjuntu una funzione di alarme di fallimentu di energia.

7. Metudu di stallazione:

L'interruttori industriali ponu esse installati in rails DIN, rack, etc. L'interruttori ordinali generalmente utilizanu rack è desktop.

8. Metudu di dissipazione di calore:

L'interruttori industriali utilizanu un casu senza fan per a dissipazione di u calore, mentri l'interruttori ordinali utilizanu ventilatori per a dissipazione di u calore.

9. Compatibilità elettromagnetica

EN50081-2 (EMC, industria) EN50081-2 (EMC, ufficiu) EN50082-2 (EMC, industria) EN50082-2 (EMC, ufficiu).I switches Ethernet industriali cumplenu EN50082-2 (EMC, industria).


Tempu di Postu: Dec-02-2022