Introduzione à i 5 vantaghji più cumuni di i switch industriali

Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia, più è più interruttori di qualità industriale anu rimpiazzatu gradualmente i switch ordinali.Hè perchè i switch industriali anu vantaghji chì i switch ordinarii ùn anu micca.Per piacè seguiteJHA TECHper sapè nantu à i 5 vantaghji più cumuni di i switch industriali!

1. Super anti-interferenza
L'interruttori di qualità industriale anu una forte funzione anti-interferenza, cum'è a prutezzione di fulmini, l'impermeabilizazione, a prutezzione di corrosione è a prutezzione anti-statica, ma i switches cummerciale ùn anu micca queste funzioni.

2. Utilizendu cumpunenti di qualità industriale
L'interruttori di qualità industriale anu esigenze elevate nantu à i cumpunenti di u produttu, è ponu sustene a prova di l'ambienti duri, cusì ponu adattà megliu à l'ambiente industriale.

3. Longa vita di serviziu
I switches di qualità industriale adoptanu suluzioni industriali da a cunchiglia à i cumpunenti, cusì l'affidabilità di u pruduttu hè più altu, è u fallimentu di l'usu hè più longu.In generale, pò esse più di 10 anni.A vita di serviziu di i switches cummirciali ordinali hè di circa 3-5 anni.

4. U travagliu di temperatura larga
L'interruttori di qualità industriale generalmente utilizanu carcasse metalliche, chì anu una megliu dissipazione di u calore è una prutezzione più forte.Puderanu funziunalmente travaglià in u intervalu di temperatura di -45 ~ + 75 ℃, è ponu adattà à temperature è umidità cumplesse.Tuttavia, a gamma di travagliu di i switches cummerciale hè relativamente limitata.A lingua hè più stretta.

5. Fast redundancy
L'interruttori di qualità industriale anu generalmente e funzioni di rete d'anellu veloce è redundancy, è u tempu di redundancy hè menu di 20 ms.Ancu s'è i prudutti cummirciali ponu ancu formate una reta redundante, u tempu di curazione hè più di 10-30, chì hè troppu longu è ùn hè micca adattatu per l'ambienti industriali.

JHA-IG12WH-20


Tempu di Postu: 22-Mar-2021