Introduzione à a diffarenza trà l'equipaggiu di multiplexing PCM è l'equipaggiu PDH

Prima di tuttu, l'equipaggiu PCM è l'equipaggiu PDH sò dispusitivi completamente differenti.PCM hè un equipamentu d'accessu di serviziu integratu, è l'equipaggiu PDH hè un equipamentu di trasmissione ottica.

U signale digitale hè pruduciutu da campionamentu, quantizing è codificazione di u signale analogicu chì cambia in continuu, chì hè chjamatu PCM (modulazione di codice di impulsu), vale à dì, modulazione di codice di impulsu. Stu tipu di signale digitale elettricu hè chjamatu signalu di banda di base digitale, chì hè generatu. da un terminal elettricu PCM.I sistemi di trasmissione digitale attuali utilizanu tutti u sistema di modulazione di codice di impulsi (modulazione di codice di impulsi).U PCM ùn era micca urigginariamente utilizatu per trasmette dati di l'informatica, ma per avè una linea di troncu trà i switch invece di trasmette solu un signalu di telefunu.

JHA-CPE8-1

Equipamentu di trasmissione otticu PDH, in u sistema di cumunicazione digitale, i signali trasmessi sò tutti sequenze di impulsi digitalizzati.Quandu sti flussi di signali digitale sò trasmessi trà i dispositi di commutazione digitale, i so tassi devenu esse cumplettamente coerenti per assicurà a precisione di a trasmissione di l'infurmazioni.Questu hè chjamatu "sincronizazione".In u sistema di trasmissione digitale, ci sò duie serie di trasmissione digitale, una hè chjamata "Plesiochronous Digital Hierarchy" (Plesiochronous Digital Hierarchy), abbreviata cum'è PDH;l'altru hè chjamatu "Synchronous Digital Hierarchy" (Synchronous Digital Hierarchy), abbreviatu cum'è SDH.

Cù u rapidu sviluppu di e cumunicazioni digitale, ci sò menu è menu trasmissioni dirette puntu à puntu, è a maiò parte di e trasmissioni digitale anu da esse cambiatu.Dunque, a serie PDH ùn pò micca risponde à i bisogni di u sviluppu mudernu di l'affari di telecomunicazioni è i bisogni di a gestione di a rete di telecomunicazioni muderni..SDH hè un sistema di trasmissione chì hè apparsu per risponde à sta nova necessità.


Tempu di post: 19-07-2021