Introduzione à i trè metudi di gestione di i switches di gestione di rete

I switches sò classificati ininterruttori gestitiè i switches micca gestiti secondu ch'elli ponu esse amministrati o micca.I switches gestiti ponu esse gestiti per mezu di i seguenti metudi: gestione per u portu seriale RS-232 (o portu parallelu), gestione per navigatore web, è per gestione di software di gestione di rete.

1. Gestione portu seriale
U switch di gestione di a rete vene cun un cable seriale per a gestione di switch.Prima inserisci una estremità di u cable seriale in u portu seriale nantu à a parte posteriore di u switch, è inserisci l'altra estremità in u portu seriale di un computer ordinariu.Allora accende u switch è l'urdinatore. U prugramma "Hyper Terminal" hè furnitu in Windows98 è Windows2000.Aprite u "Hyper Terminal", dopu avè stabilitu i paràmetri di cunnessione, pudete interagisce cù u switch attraversu u cable seriale senza occupà a larghezza di banda di u switch, per quessa hè chjamatu "Fuori di banda".

In questu modu di gestione, u switch furnisce una interfaccia di cunsola guidata da menu o una interfaccia di linea di cummanda.Pudete aduprà a chjave "Tab" o i tasti di freccia per passà à traversu i menu è i sottomenu, pressu a chjave Enter per eseguisce i cumandamenti currispondenti, o aduprate u cumandimu dedicatu di gestione di u switch per gestisce u switch.I switches di diverse marche anu setti di cumandamenti diffirenti, è ancu i switches di a listessa marca anu cumandamenti diffirenti.Hè più convenientu di utilizà i cumandamenti di menu.

2. Gestione Web
U switch gestionatu pò esse amministratu via Web (navigatore web), ma un indirizzu IP deve esse assignatu à u switch.Stu indirizzu IP ùn hà micca altru scopu fora di u cambiamentu di gestione.In u statu predeterminatu, u switch ùn hà micca un indirizzu IP.Avete da specificà un indirizzu IP attraversu u portu seriale o altri metudi per attivà stu metudu di gestione.

JHA-MIG024W4-1U

Quandu si usa un navigatore web per gestisce u cambiamentu, u cambiamentu hè equivalente à un servitore Web, ma a pagina web ùn hè micca guardata in u discu duru, ma in a NVRAM di u cambiamentu.U prugramma Web in a NVRAM pò esse aghjurnatu attraversu u prugramma.Quandu l'amministratore inserisce l'indirizzu IP di u cambiamentu in u navigatore, u cambiamentu passa a pagina web à l'urdinatore cum'è un servitore, è si senti cum'è visitate un situ web, cum'è mostra in Figura 2. Stu metudu occupa a larghezza di banda di u switch, cusì hè chjamatu "in band management" (In band).

Se vulete gestisce u cambiamentu, basta à cliccà l'elementu di funzione currispondente nantu à a pagina web è cambiate i paràmetri di u cambiamentu in a casella di testu o in a lista drop-down.A gestione Web pò esse realizatu nantu à a reta di l'area lucale in questu modu, cusì a gestione remota pò esse realizata.

3. gestione di u software
I switch di gestione di a rete seguitanu tutti u protokollu SNMP (Simple Network Management Protocol), chì hè un inseme di specificazioni di gestione di l'equipaggiu di rete chì rispettanu i normi internaziunali.Tutti i dispositi chì seguitanu u protokollu SNMP ponu esse gestiti da u software di gestione di a rete.Solu bisognu di installà un inseme di software di gestione di rete SNMP in una stazione di travagliu di gestione di a rete, è pudete facilmente gestisce i switches, routers, servitori, etc. in a reta attraversu a LAN.L'interfaccia di u software di gestione di a rete SNMP hè mostrata in a Figura 3. Hè ancu un metudu di gestione in banda.

Riassuntu: A gestione di un switch amministratu pò esse amministratu in i trè modi sopra.Chì metudu hè utilizatu?Quandu u cambiamentu hè inizialmente stallatu, hè spessu attraversu a gestione fora di banda;dopu avè stabilitu l'indirizzu IP, pudete aduprà a gestione in-banda.Gestione in-banda Perchè i dati di gestione sò trasmessi per una LAN usata publicamente, a gestione remota pò esse ottenuta, ma a sicurità ùn hè micca forte.A gestione fora di banda hè attraversu a cumunicazione seriale, è e dati sò trasmessi solu trà u switch è a macchina di gestione, cusì a sicurità hè assai forte;però, per via di a limitazione di a durata di u cable seriale, a gestione remota ùn pò esse realizata.Allora u metudu chì aduprate dipende da e vostre esigenze per a sicurità è a gestione.


Tempu di Postu: Nov-08-2021