Riassuntu di prublemi cumuni in l'usu di switch POE industriali

Circa a distanza di alimentazione di energiaInterruttori POE
A distanza di alimentazione PoE hè determinata da u segnu di dati è a distanza di trasmissione, è a distanza di trasmissione di u segnu di dati hè determinata da u cable di rete.

1. Requisiti di u cable di a rete A più bassa l'impedenza di u cable di a rete, più a distanza di trasmissione hè più longa, per quessa, prima di tuttu, a qualità di u cable di rete deve esse garantita, è a qualità di u cable di rete deve esse acquistatu.Hè cunsigliatu di utilizà un cable di rete super-categoria 5.A distanza di trasmissione di i segnali di dati di cable di categuria ordinaria 5 hè di circa 100 metri.
Siccomu ci sò dui standard PoE: standard IEEE802.af è IEEE802.3at, anu diverse esigenze per i cavi di rete Cat5e, è a diferenza hè principalmente riflessa in l'impedenza equivalente.Per esempiu, per un cable di rete Category 5e di 100 metri, l'impedenza equivalente di IEEE802.3at deve esse menu di 12.5 ohms, è quella di IEEE802.3af deve esse menu di 20 ohms.Pò esse vistu chì più chjuca hè l'impedenza equivalente, più hè a distanza di trasmissione.

2. Standard PoE
Per assicurà a distanza di trasmissione di u switch PoE, dipende da a tensione di output di l'alimentazione PoE.Deve esse u più altu pussibule in u standard (44-57VDC).A tensione di uscita di u portu di u switch PoE deve cunfurmà cù u standard IEEE802.3af/at.

interruttore poe industriale

Periculi nascosti di switch POE non standard
L'alimentazione PoE non standard hè relativa à l'alimentazione PoE standard.Ùn hà micca un chip di cuntrollu PoE in l'internu, è ùn ci hè micca un passu di rilevazione.Fornirà alimentazione à u terminal IP, indipendentemente da u so supportu PoE.Se u terminal IP ùn hà micca alimentazione PoE, hè assai prubabile di Brusgià u portu di a reta.

1. Sceglie menu PoE "non-standard".
Quandu sceglite un switch PoE, pruvate à sceglie un standard, chì hà i seguenti vantaghji:
L'estremità di l'alimentazione (PSE) è l'estremità di ricezione di l'energia (PD) ponu sensu dinamicamente è aghjustà a tensione di alimentazione.
Prutegge in modu efficace l'estremità ricevente (di solitu IPC) da esse brusgiate da scossa elettrica (altri aspetti includenu cortu circuitu, prutezzione di surge, etc.).
Puderà detectà in modu intelligente se u terminal supporta PoE, è ùn furnisce micca energia quandu si cunnetta à un terminal non-PoE.

non-switch PoE standarddi solitu ùn hannu i misuri di sicurità sopra in ordine per salvà i costi, cusì ci sò certi risichi di sicurità.Tuttavia, ùn significa micca chì PoE non standard ùn pò micca esse usatu.Quandu a tensione di PoE non standard currisponde à a tensione di u dispusitivu alimentatu, pò ancu esse usatu è pò riduce i costi.

2. Ùn aduprate micca PoE "falsi".I dispositivi PoE falsi combinanu solu a putenza DC in u cable di rete attraversu un combinatore PoE.Ùn ponu micca esse alimentati da un interruttore PoE standard, altrimenti u dispusitivu si brusgiarà, per quessa, ùn aduprate micca falsi dispositivi PoE.In l'applicazioni di ingegneria, ùn hè micca solu necessariu di sceglie switch PoE standard, ma ancu terminali PoE standard.

Circa u prublema in cascata di u switch
U numaru di strati di switches in cascata implica u calculu di larghezza di banda, un esempiu simplice:
Se un switch cù un portu di rete 100Mbps hè cascatu à u centru, a larghezza di banda effettiva hè 45Mbps (utilizazione di larghezza di banda ≈ 45%).Se ogni interruttore hè cunnessu à un dispositivu di surviglianza cù una velocità di bit totale di 15M, chì cuntene 15M di a larghezza di banda di un solu switch, allora 45/15≈3, 3 switch ponu esse cascati.
Perchè l'utilizazione di a larghezza di banda hè apprussimatamente uguale à 45%?L'intestazione di u pacchettu IP Ethernet attuale cunta circa 25% di u trafficu tutale, a larghezza di banda di u ligame attuale hè 75%, è a larghezza di banda riservata hè cunsiderata cum'è 30% in applicazioni pratiche, cusì u tassu d'utilizazione di larghezza di banda hè stimatu à 45% .

Circa l'identificazione di u portu di switch
1. Accessu è porti uplink
I porti di switch sò divisi in porti d'accessu è uplink per differenzià megliu i servizii è simplificà u mantenimentu, specificendu cusì diversi roli portu.
Port d'accessu: Cum'è u nome implica, hè l'interfaccia direttamente cunnessa à u terminal (IPC, AP wireless, PC, etc.)
Portu uplink: U portu cunnessu à a reta di aggregazione o core, di solitu cù una tarifa d'interfaccia più alta, ùn sustene micca a funzione PoE.

 


Tempu di Postu: Dec-20-2022