Vantaghji tecnichi di Poe

1) Simplificà i cablaggi è risparmià i costi.Parechji equipaghji in diretta, cum'è e camere di surviglianza, anu da esse stallati induve hè difficiule di implementà l'alimentazione AC.Poe elimina a necessità di un fornimentu d'energia caru è u tempu passatu in a stallazione di l'alimentazione, risparmiendu costu è tempu.
2) Hè convenientu per a gestione remota.Cum'è a trasmissione di dati, Poe pò surviglià è cuntrullà u dispusitivu utilizendu un protocolu simplice di gestione di a rete (SNMP).Questa funzione pò furnisce funzioni cum'è chjusu di notte è riavvia remota.
3) L'equipaggiu di terminale di alimentazione Poe sicuru è affidabile furnisce solu l'energia à l'equipaggiu chì necessita di alimentazione.Solu quandu l'equipaggiu chì hà bisognu di l'alimentazione hè cunnessu, u cable Ethernet averà voltage, eliminendu cusì u risicu di fuga in a linea.L'utilizatori ponu in modu sicuru mischjà i dispositi esistenti è i dispositi Poe nantu à a reta, chì ponu coexist cù cavi Ethernet esistenti.
JHA-P302016CBMZH cù 16 Ports 10/100M PoE + 2 Uplink Gigabit Ethernet Port, largamente utilizatu in u campu di u monitoraghju di sicurità.

16 + 2


Tempu di Postu: Apr-02-2022