U sviluppu di transceiver otticu telefuninu

I nostridi paesetrasmettitori ottici di u telefunuanu sviluppatu rapidamente cù u sviluppu di l'industria di monitoraghju.Da l'analogicu à u digitale, è dopu da u digitale à l'alta definizione, avanzanu constantemente.Dopu anni di accumulazione tecnica, anu sviluppatu à un stadiu assai maturu.I transceivers ottici di u telefuninu ùn anu micca fattu assai sfondate in a tecnulugia, ma alcune funzioni speciali ponu sempre esse sviluppate è perfezionate in applicazioni suddivise.Includendu a migliione di e prestazioni cunvinziunali cum'è a stabilità è a capacità di u sistema, questu hè ancu a forza motrice per i pruduttori di transceiver ottici telefonici per circà senza stancamenti innovazioni.

Ùn ci hè micca limite per u sviluppu è l'innuvazione, è a stabilizazione di u rendiment hè a prima priorità.Quandu a tecnulugia di transceivers ottici per i telefoni hè abbastanza matura, assai pruduttori turnanu u so focus di sviluppu à a migliione di u rendiment di u produttu.Attualmente, u rendiment di i transceivers ottici hè principarmenti migliuratu da i seguenti punti:

U primu hè u sviluppu di un modu unicu.A fibra ottica pò esse divisa in multi-mode è unicu modu secondu a trasmissione di luce in questu.Single-mode pò evità cumplettamente a dispersione modale, è hà un bonu effettu di trasmissione, ùn hè micca facilmente disturbatu, è hà una larga larghezza di banda di frequenza di trasmissione è una grande capacità di trasmissione.Adattà à a grande capacità, a trasmissione à longa distanza.

U sicondu hè u disignu d'accessu modulare è hibridu.U disignu modulare hè flexible è cambiante, chì pò furnisce funzioni expandable per u sviluppu di u sistema;cù a tendenza di a digitalizazione, l'integrazione di a tecnulugia SDI, è a coesistenza di diversi prudutti standard portanu inconvenienti à i pruduttori.Dunque,.In più di u disignu modulare, un disignu d'accessu hibridu hè ancu necessariu, chì furnisce l'interfaccia di rete RJ-45, l'interfaccia BNC, etc. in u dispusitivu, cusì chì i signali analogichi è i signali di rete ponu esse trasmessi in u stessu transceiver otticu.

U terzu hè di arricchisce e forme di applicazione di transceivers ottici telefonichi.Sta tecnulugia riducerà assai u numeru di prudutti à una o duie specificazioni, è i clienti ponu accede à elli à vuluntà.Sicondu a situazione di u puntu d'accessu di fibra ottica, hè cunvenutu di pianificà, è u transceiver otticu telefuninu ùn serà più limitatu da puntu à puntu, node, anellu, aggregazione, etc. Un pruduttu hè cumpatibile cù tutti i metudi d'accessu. , riducendu assai u numeru di fibre ottiche utilizzate.

U quartu hè l'applicazione di a tecnulugia di multiplexing (u termu generale per EDM, TDM è WDM), chì risolve principalmente u prublema di a capacità di trasmissione di una sola fibra, in particulare l'applicazione di HD-SDI, chì occupa una larga banda larga è hà. un grande volume di cummerciale.Se a tecnulugia di multiplexing è a tecnulugia di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda ponu esse integrate, a capacità pò esse migliurata parechje volte.Per quessa, a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di multiplexing hè particularmente impurtante.

https://www.jha-tech.com/telephone-fiber-video-converter/


Tempu di post: 13-sep-2022