A diffarenza trà l'interfaccia HDMI è VGA

L'interfaccia HDMI hè una interfaccia di trasmissione video è sonu cumplettamente digitale, chì pò mandà segnali audio è video senza cumpressione à u stessu tempu.Hè solu bisognu di 1 cable HDMI quandu s'utilice, chì riduce assai a difficultà di stallazione è usu.L'interfaccia HDMI hè l'interfaccia mainstream attuale.In generale, set-top boxes, lettori DVD, urdinatori persunali, televisioni, cunsole di ghjocu, amplificatori integrati, audio digitale è televisioni sò tutti equipati di interfacce HDMI.

L'interfaccia VGA (Video Graphics Adapter) hè una interfaccia chì usa a trasmissione di signali analogichi è hè ancu cunnisciuta cum'è l'interfaccia D-Sub;l'interfaccia VGA hà un totale di 15 pin, divisu in 3 fila, è ogni fila hà 5 buchi.Hè l'interfaccia più largamente usata nantu à e carte grafiche in u passatu.U tipu hè statu eliminatu da u mainstream.

IMG_2794.JPG

A diffarenza trà l'interfaccia HDMI è VGA
1. L'interfaccia HDMI hè una interfaccia digitale;l'interfaccia VGA hè una interfaccia analogica.
2. L'interfaccia HDMI sustene a trasmissione simultanea di audio è video digitale.Se u monitor hè un TV, solu una cunnessione di cable HDMI hè necessaria;l'interfaccia VGA ùn sustene micca a trasmissione simultanea di audio è video.Quandu utilizate u video, avete bisognu di utilizà una cunnessione di cable VGA, audio Bisognu un altru filu per cunnette.
3. L'interfaccia HDMI hè anti-interferenza durante a trasmissione di signali;l'interfaccia VGA hè facilmente interferitu da altri signali durante a trasmissione di signali.
4. L'interfaccia HDMI accumpagna a risoluzione 4K d'alta definizione;l'interfaccia VGA serà distorta à alta risoluzione, è i fonti è l'imaghjini sò un pocu virtuale.

Chì hè megliu, l'interfaccia HDMI o VGA?
L'interfaccia HDMI è l'interfaccia VGA sò un formatu di trasmissione di signali video.L'interfaccia HDMI supporta a trasmissione simultanea di audio è video.L'interfaccia VGA hè suscettibile à l'interferenza da altri signali è ùn sustene micca a trasmissione simultanea di audio è video.Hè facilitu per esse distortu à alta risoluzione, cusì relativamente parlante, Quandu ci cunnettamu, generalmente scegliemu prima l'interfaccia HDMI, è dopu sceglite l'interfaccia VGA.Se a risoluzione hè 1920 * 1080p, a diferenza generale di l'imaghjini ùn hè micca assai grande, pudete sceglie l'interfaccia secondu a situazione attuale;in generale, l'interfaccia HDMI hè più L'interfaccia VGA hè bona.


Tempu di Postu: Dec-27-2021