Chì sò e caratteristiche principali è i vantaghji di i prudutti di interruzzione industriale cumunimenti usati?

Oghje, cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di switch industriale, hè largamente utilizatu in parechji campi, in particulare in i trè campi di u putere, u trasportu è a metallurgia.Hè cunnisciutu cum'è e trè industrie putenziali di l'applicazioni di switch industriali.Dapoi l'applicazione diinterruttori industrialiCù una larga gamma di campi, chì sò e caratteristiche è i vantaghji di i switch industriali?

1. Chì ghjè un switch industriale ?
Prima di tuttu, capisce ciò chì hè un switch industriale?I switch industriali sò ancu chjamati switch Ethernet industriali.A causa di u so ambiente di travagliu speciale è e esigenze funziunali, i switch industriali anu parechje caratteristiche chì ùn sò micca dispunibili in switch civili è cummerciale.Hanu una serie di prudutti ricchi è cunfigurazione portu flessibile, chì ponu scuntrà diversi cuntrolli industriali.I bisogni di usu di u campu.

工业级2

2. Chì sò i vantaghji principali di i prudutti di u cambiamentu industriale?
1).Using cumpunenti di qualità industriale: i switches industriali anu esigenze elevate per a selezzione di cumpunenti è deve resiste à l'ambienti duri.Dunque, ponu adattà bè à l'ambienti di qualità industriale è sustene l'applicazioni industriali in diversi ambienti duri.
2).Rete d'anellu veloce è ridondanza veloce: i switch industriali generalmente anu una rete d'anellu veloce è funzioni di ridondanza veloce, è u tempu di redundanza di u sistema pò esse menu di 50 ms.Ancu s'è i prudutti cummirciali ponu ancu formate una reta redundante, u tempu d'autorecurazione hè più di 10-30, chì ùn pò micca scuntrà l'usu di l'ambienti industriali.Per esempiu, u tempu d'auto-guarigione di l'interruttore di a reta di l'anellu industriale sviluppatu è pruduttu da Utepu hè almenu 20ms.
3).Prestazione super anti-interferenza: i switches di qualità industriale anu una forte prestazione anti-interferenza, ponu travaglià in ambienti elettromagnetici duri, è anu un altu livellu di prutezzione di fulmini, impermeabilizazione, anti-corrosione, anti-impattu, anti-static, etc. Livellu di prutezzione. , mentri i switches di qualità cummerciale ùn anu micca queste caratteristiche.Per esempiu,Interruttore industriale POE full Gigabit à 8 porte di JHAhà una prutezzione di fulmini 6KV, una prutezzione industriale à 4 livelli è capacità anti-interferenza.
4).Adattate à un ambiente di temperatura largu: i switch industriali generalmente utilizanu una cunchiglia di metallo ondulatu, chì hà una megliu dissipazione di u calore è una prutezzione più forte.Pò travaglià nurmalmente in a temperatura di -40 ° C-+ 75 ° C, è pò adattà bè à temperature cumplessi.È umidità.In ogni casu, i prudutti di u cambiamentu cummerciale ponu travaglià solu in a gamma di 0 ° C-+ 50 ° C, chì ùn ponu micca risponde à i requisiti di travagliu in ambienti climatichi duri.
5).Disegnu di alimentazione redundante: L'alimentazione hè una parte assai impurtante di i switch industriali.I fallimenti di l'energia generalmente contanu più di 35% di a rata di fallimentu di l'equipaggiu.Per evità i prublemi causati da i fallimenti di l'energia, i switch industriali adoptanu un disignu di redundanza di doppia alimentazione per assicurà un funziunamentu stabile è affidabile di u sistema.I prudutti cummirciali generalmente utilizanu un alimentatore unica AC, chì ùn hè micca adattatu per l'applicazioni in ambienti industriali.
6).Longa vita di serviziu: I switch industriali adoptanu soluzioni di qualità industriale da i materiali di l'abitazione à i cumpunenti di supportu, cusì u pruduttu hà una affidabilità più altu è una vita di serviziu più longa.A vita di serviziu generale hè> 10 anni, mentri a vita di serviziu di i switches cummirciali ordinali hè 3. -5 anni.

L'Ethernet tradiziunale ùn hè micca pensatu per l'applicazioni industriali.À u principiu di u disignu, l'adattabilità di l'ambienti di u campu industriale ùn era micca cunsideratu.Dunque, di fronte à l'ambienti di travagliu duri cum'è u clima è a polvera, a stabilità di i switches cummirciali ordinali serà assai sfida.L'emergenza di switch industriali risolve parechji prublemi di apertura, in tempu reale, sincronizazione, affidabilità, anti-interferenza è sicurità, è diventa un strumentu di trasmissione chì pò adattà à ambienti industriali cumplessi è facilità a implementazione di e rete di automatizazione industriale.

 


Tempu di Postu: Dec-13-2021