Chì sò i tipi di transceivers ottichi di u telefunu?

Per mezu di l'intruduzioni precedente, avemu amparatu chì u transceiver otticu telefuninu hè un dispositivu chì cunverta u signalu telefuninu tradiziunale in un signalu otticu è u trasmette nantu à a fibra ottica.Tuttavia, cumu hè classificatu u transceiver otticu di u telefunu è chì tipi ci sò?

800PX

I trasmettitori ottici telefonici ponu esse divisi in 4 categurie secondu e aree di applicazione:
1. Transceiver otticu telefuninu di surviglianza: utilizatu per trasmette signali video (per esempiu, l'output di e camere ordinali sò signali video), è pò ancu aiutà à a trasmissione di l'audio, dati di cuntrollu, segnali di cambià è signali Ethernet.Hè principarmenti utilizatu in autostrade, trafficu urbanu, sicurità di a Cumunità è parechji spazii chì deve esse monitoratu;

2. Transceiver otticu di u telefuninu di radio è televisione: utilizatu per trasmette signali di freccia radio, u so terminal ùn hè micca una trasmissione puntu à puntu, si ramifica direttamente in u percorsu otticu, pò esse un trasmettitore à più ricevitori, principarmenti utilizatu in u campu di trasmissione otticu. di televisione per cable;

3. Transceiver otticu telefuninu per telecomunicazioni: ogni canali di basa di u so terminal hè 2M, cunnisciutu ancu cum'è terminal 2M.Ogni canale 2M pò trasmette 30 telefoni o trasmette segnali di rete di larghezza di banda 2M.Hè solu un canale di larghezza di banda fissa è hè principalmente utilizatu Secondu l'equipaggiu di supportu cunnessu à u transceiver otticu, u protocolu supportatu hè u protocolu G.703, chì hè principarmenti utilizatu in u campu di cumunicazioni ottiche di telecomunicazione di larghezza di banda fissa.

4. Transceivers ottichi di u telefuninu per l'energia elettrica: Basatu nantu à diverse applicazioni in questi campi, i transceivers ottichi telefonici utilizati da radiu, televisione è telecomunicazioni sò relativamente fissi è anu menu varietà.

800PX-


Tempu di Postu: Dec-27-2021