Cos'è un Switch Ethernet Industrial Unmanaged à 8 porti? Chì sò e so caratteristiche?

JHA-IG08Hhè unGigabit industriale non gestitointerruttore Ethernet plug-and-play, chì hè 8 10/100/1000Base-T(X) full/half duplex, MDI/MDI-X auto-adattamentu portu Ethernet RJ45. Hè classificatu IP40 è DIN-rail/montable à parete, supporta a putenza di ridondanza DC10-58V è una larga gamma di temperatura di travagliu (da -40 °C à 85 °C, dì ancu da -40 ℉ à 185 ℉). L'interruttore supporta ancu a prutezzione ESD 15kV è a prutezzione di surge 8kV per applicazioni di rete industriali cum'è smart city. , trasportu intelligente, putenza, energia, industria di l'automatizazione è cusì ambienti esterni o duri.

https://www.jha-tech.com/8-101001000tx-unmanaged-industrial-ethernet-switch-jha-ig08-products/

 

Quì sò 6 funziunalità chjave circa luSwitch Ethernet industriale non gestitu à 8 porti:

【Trasmissione stabile di dati senza perdita, prestazione superiore】

Aduttà u modu di magazzinu è di trasmissioni, apprendu è aghjurnà automaticamente l'indirizzu MAC, migliurà in modu cumpletu a trasmissione è u scambiu di dati di a rete locale, riduce u fallimentu di trasmissione, assicura una trasmissione di dati stabile, affidabile è efficiente.

Capacità di scambiu: 20 G

Velocità di spedizione di pacchetti 13,4 Mpps

Dimensione MAC Table: 16K

Jumbo frame supportu 10Kbytes

https://www.jha-tech.com/8-101001000tx-poepoe-unmanaged-industrial-poe-switch-jha-ig08p-products/

【Risparmio energetico e silenzioso】

Disegnu senza ventilatore per un rinfrescante naturali;Custodia in lega d'aluminiu cù dissipazione rapida di u calore; cunsumu d'energia bassu;

https://www.jha-tech.com/8-10100tx-poepoe-unmanaged-industrial-poe-switch-jha-if08p-products/

【Facile da Installà, Plug And Play】

Ogni portu supporta l'adattazione di a tarifa 10/100/1000 Mbps, full / half duplex, adattazione automatica MDI / MDI-X, supporta Store and Forward, plug and play, senza cunfigurazione necessaria.

https://www.jha-tech.com/8-10100tx-unmanaged-industrial-ethernet-switch-jha-if08-products/

【Prutezioni multiple per allargà a vita di serviziu】

L'interruttore furnisce una prutezzione ESD 15kV, una prutezzione da surge 8kV, una prutezzione da sovraccarichi, una prutezzione di cunnessione inversa è una prutezzione di ridondanza.

https://www.jha-tech.com/unmanaged-industrial-poe-switch/

【Scenarii d'uso multipli】

L'interruttore Ethernet industriale senza gestione hè adattatu per a cità intelligente, u trasportu intelligente, l'energia, l'energia, l'industria di l'automatizazione è cusì un ambiente duru.

https://www.jha-tech.com/solutions/

【Aging Test Before Shipping】

Ogni switch Ethernet industriale 8-port 1000M hà bisognu di fà una prova di invechje prima di spedizioni per assicurà chì u pruduttu puderia travaglià per un bellu pezzu.

https://www.jha-tech.com/managed-industrial-ethernet-switch/

【Garanzia di 5 anni】

Ogni switch Ethernet industriale gigabit non gestitu di 8 porti hè rigorosamente testatu per affidabilità, qualità è prestazioni.Fornemu una garanzia di 5 anni per i prudutti sanu è u supportu tecnicu di a vita.

https://www.jha-tech.com/8-101001000tx-poepoe-and-4-1000x-sfp-slot-managed-industrial-poe-switch-jha-migs48p-products/

 


Tempu di Postu: Nov-11-2022