Cosa hè un transceiver otticu DVI?

U transceiver otticu DVI hè cumpostu di trasmettitore DVI (DVI-T) è ricevitore DVI (DVI-R), è trasmette segnali DVI, VGA, Audip, RS232 attraversu una fibra ottica single-core monomode.

Cosa hè un transceiver otticu DVI?
U transceiver otticu DVI hè u dispositivu terminale per a trasmissione di signali otticu DVI, chì hè cumpostu da una fine di ricezione è una fine di trasmissione.Un dispositivu chì pò cunvertisce 1 signal DVI in un signalu otticu attraversu diversi codici è trasmette per mezu di fibre ottiche.Siccomu a tecnulugia digitale hà vantaghji evidenti in parechji aspetti cumparatu cù a tecnulugia analogica tradiziunale, cum'è a tecnulugia digitale hà rimpiazzatu a tecnulugia analogica in parechji campi, a digitalizazione di transceivers ottici hè diventata a tendenza mainstream di transceivers ottici.Attualmente, i transceivers ottici di l'imaghjini digitale anu principarmenti dui metudi tecnichi: unu hè un transceiver otticu digitale di compressione di l'imaghjini MPEG II, è l'altru hè un transceiver otticu di l'imaghjini digitale senza cumpressione.I transceivers ottici DVI sò principarmenti usati per grandi schermi LED, sistemi di liberazione di informazioni multimediali, è sò largamente usati in aeroporti, centri di monitoraghju di stazioni di pedaggio, centri commerciali, guverni, trattamentu medico, radiu è televisione è altre occasioni.

JHA-D100-1

Applicazione di transceiver otticu DVI
In i sistemi di applicazioni multimediali, hè spessu necessariu di portà segnali video digitale DVI, segnali audio è video, è segnali di dati seriali per a trasmissione à longa distanza.Tuttavia, quandu si usanu cavi ordinali per a trasmissione à longa distanza, ci saranu sempre segnali di output poveri, chì sò suscettibili à l'interferenza, è l'imaghjini visualizati pareranu sfocati, smearing è separazione di culore. À u listessu tempu, a distanza di trasmissione hè corta. , è parechji cables sò necessarii per trasmette sti signali à u stessu tempu, chì ùn ponu micca risponde à i requisiti di trasmissioni di longa distanza in a publicazione di l'infurmazioni multimediali è altre occasioni.L'usu di terminal DVI per a trasmissione risolve cumplettamente tali prublemi, è a distanza di trasmissione hè 0-80 chilometri.À u listessu tempu, a trasmissione di transceiver otticu hà i vantaghji di una bassa attenuazione, larghezza di banda, un forte rendimentu anti-interferenza, un altu rendimentu di sicurezza, una piccula dimensione, un pesu ligeru, ecc.Inoltre, u transceiver otticu DVI pò trasmette segnali di u portu seriale à u stessu tempu per a cumunicazione cù l'LCD, è pò ancu esse usatu cum'è una trasmissioni di longa distanza di u touch screen.L'applicazione di l'equipaggiu di transceiver otticu DVI in u sistema multimediale ùn solu risparmia i costi di custruzzione è a cumplessità di u cablaggio, ma pò ancu assicurà u scopu di alta qualità.Hè soprattuttu adattatu per diverse applicazioni à longa distanza cum'è a trasmissione di segnali video d'alta definizione in stazioni di treni è esercizii militari.

Vantaghji di transceiver otticu DVI:
1. Opzioni di specificazioni multiple: installazioni indipendenti, 1U rack-mount è 4U rack-mount sò dispunibili.
2. Auto-adattazione optoelettronica: tecnulugia auto-adattativa avanzata, ùn hè micca bisognu di aghjustamentu elettro-otticu quandu si usa.
3. Display di statutu LED: indicatore di status LED monitors paràmetri chjave.
4. Digital uncompressed: tuttu digitale, uncompressed, trasmissioni high-definition.
5. Forte adattabilità: adattatu per ambienti industriali duri cum'è a temperatura estremamente alta è a temperatura estremamente bassa.
6. Facile à stallà: ùn hè micca necessariu un paràmetru di software, a funzione plug and play hè supportata, è hot plug hè supportatu.

 


Tempu di Postu: Dec-21-2021