Chì ci hè a diffarenza trà un switch Layer 2 è un switch Layer 3?

A diferenza essenziale trà ainterruttore di layer-2è a interruttore di layer-3hè chì a strata di u protocolu di travagliu hè diversu.Un interruttore di a capa 2 travaglia à a strata di ligame di dati, è un cambiamentu di a capa 3 travaglia à a capa di rete.

Pò esse simpricimenti capitu cum'è un cambiamentu di capa 2.Pudete pinsà chì hà solu a funzione di cunversione, vale à dì, pò solu processà frames di dati.In più di a funzione di un interruttore di strata 2, un cambiatore di strata 3 hà ancu una funzione di routing di strata 3, chì significa chì pò processà e dati.saccu.https://www.jha-tech.com/managed-industrial-ethernet-switch/

 

(1)Interruttori Layer 2 travaglià nantu à a seconda capa di a strata di ligame di dati di u mudellu di riferimentu OSI.E funzioni principali includenu l'indirizzu fisicu, u cuntrollu di l'errore, a sequenza di frames è u cuntrollu di u flussu.

(2) Ainterruttore di layer-3hè un dispositivu cù una funzione di commutazione di strata-3, vale à dì, un cambiatore di strata-2 cù una funzione di routing di strata-3, ma hè una cumminazione organica di i dui, micca solu un hardware è software di u dispositivu di router Superimpostu à u switch LAN. .

 


Tempu di Postu: Jan-09-2023