Chì ci hè a diffarenza trà i switch Layer 2 è Layer 3?

1. Diversi livelli di travagliu:

Interruttori Layer 2travaglià à u stratu di ligame di dati, èSwitch di strata 3travaglià à u livellu di a reta.I switch Layer 3 ùn sò micca solu ottene l'invio à alta velocità di pacchetti di dati, ma ancu ottene un rendimentu ottimale di a rete secondu e diverse cundizioni di a rete.

 

2. U principiu hè diversu:

U principiu di un cambiamentu di a capa 2 hè chì quandu u cambiamentu riceve un pacchettu di dati da un certu portu, prima leghje l'indirizzu MAC di l'urigine in u pacchettu, poi leghje l'indirizzu MAC di destinazione in u pacchettu, è cercate u portu currispundente in u pacchettu. a tavula di indirizzu., Se ci hè un portu chì currisponde à l'indirizzu MAC di destinazione in a tavula, copiate u pacchettu di dati direttamente à stu portu.U principiu di u cambiamentu Layer 3 hè relativamente simplice, vale à dì, una strada hè scambiata parechje volte.In generale, hè a prima strada da fonte à destinazione.A fonte à destinazione pò esse scambiata rapidamente.

 

3. Diverse funzioni:

U switch Layer 2 hè basatu annantu à l'accessu à l'indirizzu MAC, solu trasmette dati, è ùn pò micca esse cunfiguratu cù un indirizzu IP, mentre chì u switch Layer 3 combina a tecnulugia di cunversione Layer 2 cù a funzione d'invio di Layer 3, chì significa chì u switch Layer 3 hè. basatu annantu à l'interruttore Layer 2.A funzione di routing hè aghjuntu à u sopra, è l'indirizzi IP di e diverse vlans ponu esse cunfigurati, è a cumunicazione trà vlans pò esse realizatu per un routing di trè strati.

 

4. Differenti applicazioni:

I switches Layer 2 sò principarmenti aduprati à a strata d'accessu à a rete è a strata di aggregazione, mentre chì i switches Layer 3 sò principarmenti aduprati à a capa centrale di a rete, ma ci sò ancu un picculu numeru di switches Layer 3 utilizati à a capa di aggregazione.

 

5. I protokolli supportati sò diffirenti:

I switches Layer 2 supportanu i protokolli di strati fisichi è di cunnessione di dati, cum'è switch Ethernet è switch Layer 2.U HUB hà funzioni simili, mentre chì i switch Layer 3 supportanu i protokolli di strati fisichi, strati di cunnessione di dati è strati di rete.

Interruttore di fibra L3


Tempu di Postu: Settembre 16-2022