Qual è la lunghezza d'onda di una fibra ottica?Vede ciò chì ùn sapete !

A luce chì avemu più familiarizatu hè di sicuru a luce chì pudemu vede à l'occhiu nudu.I nostri ochji sò assai sensibili à a luce viola cù una lunghezza d'onda di 400 nm à a luce rossa à 700 nm.Ma per i fibri ottichi chì portanu fibri di vetru, usemu a luce in a regione infrared.Queste luci anu lunghezze d'onda più longu, menu danni à e fibre ottiche, è sò invisibili à l'occhiu nudu.Questu articulu vi darà una descrizzione dettagliata di a lunghezza d'onda di a fibra ottica è perchè duvete sceglie queste lunghezze d'onda.

Definizione di lunghezza d'onda

In fatti, a luce hè definita da a so lunghezza d'onda.A lunghezza d'onda hè un numeru chì rapprisenta u spettru di luce.A frequenza, o culore, di ogni luce hà una lunghezza d'onda assuciata cun ella.A lunghezza d'onda è a frequenza sò ligati.In generale, a radiazione d'onda curta hè identificata da a so lunghezza d'onda, mentre chì a radiazione d'onda longa hè identificata da a so frequenza.

Lunghezze d'onda comuni in fibre ottiche
A lunghezza d'onda tipica hè generalmente da 800 à 1600 nm, ma per avà, e lunghezze d'onda più comunemente usate in fibre ottiche sò 850nm, 1300nm è 1550nm.A fibra multimodale hè adattata per lunghezze d'onda di 850nm è 1300nm, mentre chì a fibra monomodale hè megliu aduprata per lunghezze d'onda di 1310nm è 1550nm.A diffarenza trà a lunghezza d'onda di 1300nm è 1310nm hè solu in u nome abituale.I laser è i diodi emettitori di luce sò ancu usati per a propagazione di a luce in fibre ottiche.I laser sò più longu di i dispositi monomode cù lunghezze d'onda di 1310nm o 1550nm, mentre chì i diodi emettitori di luce sò usati per i dispositi multimode cù lunghezze d'onda di 850nm o 1300nm.
Perchè scegliere queste lunghezze d'onda?
Comu diciatu prima, e lunghezze d'onda più comunemente usate in fibre ottiche sò 850nm, 1300nm è 1550nm.Ma perchè scegliemu sti trè lunghezze d'onda di a luce ?Hè perchè i signali ottichi di sti trè lunghezze d'onda anu a perdita minima quandu sò trasmessi in a fibra ottica. Per quessa, sò più adattati cum'è fonti di luce dispunibuli per a trasmissione in fibre ottiche. A perdita di fibra di vetru vene principalmente da dui aspetti: perdita d'absorzione è. dispersione loss.Absorption pèrdita principarmenti accade à uni pochi di lunghezze d'onda specifichi chì chjamemu "bande d'acqua", soprattuttu per via di l'absorption di gocce d'acqua traccia in u materiale di vetru.U scattering hè principalmente causatu da u rebound di atomi è molécule nantu à u vetru.A diffusione di l'onda longa hè assai più chjuca, questu hè a funzione principale di a lunghezza d'onda.
In cunclusioni
Dopu avè lettu stu articulu, pudete avè qualchì cunniscenza basica di e lunghezze d'onda aduprate in fibre ottiche.Perchè a perdita di lunghezza d'onda di 850nm, 1300nm è 1550nm hè relativamente bassu, sò a megliu scelta per a cumunicazione in fibra ottica.

 


Tempu di post: 20-Jan-2021