Quandu compra un switch industriale, quale hè a qualificazione IP approprita di u switch industriale?

U livellu di prutezzione di i switch industriali hè spessu chjamatu l'indice di prutezzione IP.IP si riferisce à "prutezzione di ingressu, prutezzione di accessu", è u livellu di prutezzione hè scrittu da l'IEC (Associazione Elettrotecnica Internaziunale).Allora, quandu avemu acquistatu switch industriali, quale hè u livellu IP appropritatu di i switch industriali?

Classificate l'apparecchi elettrichi secondu e so caratteristiche antipolvere è impermeabili.U livellu di prutezzione IP hè generalmente cumpostu di dui numeri.U primu numeru rapprisenta l'indice d'intrusione di polvera è oggetti stranieri (arnesi, mani, etc.), u livellu più altu hè 6;u sicondu numeru rapprisenta l'indici di sealing waterproof di l'apparecchi elettrici, u livellu più altu Hè 8. U più grande u numeru, u più altu u livellu di prutezzione.

Quandu compra uninterruttore industriale, L'utilizatori di solitu sceglienu un interruttore industriale cù un livellu di prutezzione adattatu secondu u so ambiente di usu.Per i switch industriali, u livellu di prutezzione IP hè un indice di resistenza à a polvera è l'acqua, allora chì causa a diferenza in l'indice?Questu hè principalmente ligatu à u prufilu di shell di u switch.L'interruttori industriali includenu principalmente profili in lega d'aluminiu è piastre in acciaio galvanizatu.In cuntrastu, ligami d'aluminiu anu un gradu più altu di prutezzione.

Per i switch industriali, un livellu di prutezzione generale di più di 30 pò adattà à ambienti industriali duri, è pò assicurà cumunicazioni sicure, affidabili è stabili per i switch industriali.JHA-IG016H-1


Tempu di post: 15-novembre-2021