Perchè i transceivers ottici sò usati in coppie?

I novi clienti dumandanu sempre un paru di transceivers ottici?Iè, infatti, i transceivers ottici sò usati in coppie.Transceivers ottici sò usati in cunvertitori ottici è elettrici chì utilizanu fibre ottiche cum'è trasportatore.L'emittente è u receptore deve esse u stessu dispositivu.

Perchè i transceivers ottici sò usati in coppie?

Simply put, un transceiver otticu hè un dispositivu terminale per a trasmissione di signal otticu.In fattu, un transceiver otticu hè un dispositivu di cumunicazione in fibra ottica chì estende a trasmissione di dati.I trasmettitori ottici sò generalmente usati in coppie, divisi in trasmettitori ottici è ricevitori ottichi.
U trasmettitore otticu cumpleta a cunversione elettricu-otticu è trasmette u signale otticu per a trasmissione di fibra ottica.

U ricevitore otticu principarmenti restaura u signale otticu ricevutu da a fibra otticu à un signale elettricu per compie a cunversione fotoelettrica.Dunque, i transceivers ottici sò generalmente usati in coppie.

Ci sò parechji tippi di multiplexer ottici: multiplexer ottici PDH, multiplexer ottici telefonici, multiplexer ottici SDH, multiplexer ottichi SPDH, multiplexer ottici video, multiplexer ottichi Ethernet, multiplexer ottici audio, multiplexer ottici di dati, multiplexer ottici VGA / HDMI, ottici HD-SDI. multiplexer.

A funzione di u transceiver otticu hè di trasmette dati remotamente, è di trasmette audio è video nantu à una longa distanza.Hà i vantaghji di a longa distanza di trasmissione, senza ritardu, senza interferenza, etc.

800


Tempu di post: 23-aug-2021