O a ituaiga o telefoni feavea'i?

E ala i le folasaga talu ai, na matou aʻoaʻoina ai o le telefoni feaveaʻi telefoni o se masini e faʻaliliuina ai le faʻailoga telefoni masani i se faʻailoga mataʻutia ma tuʻuina atu i luga o le fiber optical.Peita'i, e fa'afefea ona fa'avasegaina le telefoni feavea'i ma o a ituaiga o lo'o iai?

800PX

E mafai ona vaevaeina telefoni feavea'i telefoni i 4 vaega e tusa ai ma vaega o talosaga:
1. Va'ava'ai telefoni feavea'i transceiver: fa'aaogaina e fa'asalalau fa'ailo vitiō (mo se fa'ata'ita'iga, o le gaosiga o mea pu'eata masani o fa'ailo vitio), ma e mafai fo'i ona fesoasoani i le tu'uina atu o leo, fa'atonu fa'amaumauga, fa'ailoga sui ma fa'ailoga Ethernet.E masani ona faʻaaogaina i alatele, feoaiga i le taulaga, saogalemu o Nuu ma vaega eseese e manaʻomia ona mataʻituina;

2. Leitio ma le televise telefoni feaveai transceiver: faʻaaogaina e faʻasalalau faʻailoga o le leitio, o lona faʻailoga e le o se faʻasalalauga faʻapitoa, e faʻapipiʻi saʻo i le ala opitika, e mafai ona avea ma se transmitter i le tele o tagata e taliaina, e masani ona faʻaaogaina i le fanua faʻasalalau opitika. o televise uaea;

3. Telefoni fe'avea'i mo feso'ota'iga: o alalaupapa ta'itasi o lona fa'amauina o le 2M, e ta'ua fo'i o le 2M terminal.E mafai e alaleo ta'i 2M ta'i 30 telefoni pe fa'asalalau fa'ailoga feso'ota'iga bandwidth 2M.E naʻo se laina faʻapipiʻi faʻamautu ma e masani ona faʻaaogaina Faʻalagolago i mea faigaluega lagolago e fesoʻotaʻi atu i le transceiver opitika, o le faʻasalalauga lagolago o le G.703 protocol, lea e masani ona faʻaaogaina i le fanua o fesoʻotaʻiga telefoni feaveaʻi-bandwidth.

4. Telefoni telefoni feavea'i mo le mana eletise: Fa'avae i luga o fa'aoga eseese i nei matā'upu, o le telefoni feavea'i fa'aogaina e leitio, televise ma feso'ota'iga e fa'amautu ma e itiiti ni ituaiga.

800PX-


Taimi meli: Tes-27-2021